Časté dotazy
Pokud máte problém s připojením vířivky k aplikaci, je možné, že je to způsobeno Vaším Wifi routerem. Abyste ověřili, zda je to opravdu zdroj problému, můžete zkusit připojit vířivku k Wifi hotspotu. Budete potřebovat druhý mobil. Postupujte prosím podle následujících kroků:
Krok 1:
Zapněte Wifi hotspot na prvním mobilu. Na každém mobilu se tento postup lehce liší. Pokud nevíte, jak na to, přečtěte si prosím manuál k Vašemu mobilnímu telefonu.
Krok 2:
Připojte druhý mobil k Wifi hotspotu, který vychází z prvního mobilu.
Krok 3:
Nyní postupujte podle instrukcí „Wifi připojení“, abyste nejdřív propojily oba mobily přes Wifi hotspot.
Krok 4:
Postupujte dále podle vypsaných kroků k propojení druhého mobilu s vířivkou.
Pokud se Vám podařilo propojit druhý mobil s vířivkou, pak to znamená, že Váš router pravděpodobně blokuje spojení mezi vířivkou a mobilní aplikací. V tom případě můžete zkontaktovat Vašeho poskytovatele internetu, aby zkontroloval Vaše nastavení.