Časté dotazy

Chybové hlášení 91 a 92

Možné důvody chybového hlášení 91 u solinátorů a pískových filtrací

  • Nedostatečné množství soli ve vodě

Rovnoměrně po celé ploše bazénu nasypte do vody správné množství soli. Nepřidávejte sůl přes skimmer, může se ucpat. Pro urychlení rozpuštění soli můžete sůl po dně bazénu rovnoměrně rozprostřít například pomocí koštěte. Sůl by na dně neměla zůstat pouze na jednom místě. Všechna sůl bude rozpuštěná po 24 hodinách, poté můžete zapnout solinátor. Nastavte si požadovaný čas. Řiďte se podle tabulek uvedených v manuálu.
Pokud jste do bazénu dali správné množství soli uvedené v uživatelském manuálu, a přesto se objevuje chybové hlášení 91, víc soli nepřidávejte. Problém nejspíš nebude v malém množství soli, příčina bude jiná, pokračujte na bod 2 a 3.

  • Elektrodu je potřeba vyčistit

Vyčistěte elektrodu (ponořením do octové vody) dle uživatelského manuálu.

  • Elektrodu je potřeba vyměnit

Pokud je soli v bazénové vodě správné množství a elektroda/elektrody jsou čisté, nejspíš bude potřeba elektrodu vyměnit. Pokud je produkt v záruce, reklamujte jej u prodejce. Pokud v záruce není, můžete poptat elektrodu jako náhradní díl. Číslo náhradního dílu naleznete ve Vašem uživatelském manuálu. Jedná se o 5místný číselný kód.

Možné důvody chybového hlášení 92 u solinátorů a pískových filtrací se solinátorem

  • Příliš mnoho soli ve vodě

Pokud se na solinátoru zobrazí chyba 92, pak systém naměřil vysoké množství soli ve vodě. Abyste problém vyřešili, nejdříve vyčistěte elektrodu podle manuálu. Poté je potřeba snížit množství soli ve vodě. Vyměňte zhruba 25% bazénové vody za novou, dokud kód 92 nezmizí.

  • Nefunkční elektroda

Pokud je zařízení v záruce, reklamujte jej u prodejce. Případně lze elektrodu objednat jako náhradní díl.

  • Teplota vody je 35°C nebo více

Pokuste se snížit teplotu vody.